Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

poniedziałek, 13 stycznia 2014

ŚLICZNA KOŁYSANKA.


Zamknęłam Cię w kropelkach moich łez
Czy wiesz, że jesteś tam od dawna już...wiesz?
Ukryłam Cię w zakamarkach moich snów
Abyś był, abyś czuł razem ze mną...chcesz?

Aa, aaa kołysankę śpiewam Ci
Tak cichutko, abyś pięknie śnił
A ha, ha haha kołysankę Ci gram
Posłuchaj jej razem ze mną

Jeszcze włączę Ci Beethovena i Mozarta
Posłuchajmy też jak cisza gra...chcesz?
I Leśmiana słodki rym ja wyszepczę w serce Ci
Abyś mógł już od dziś jego pięknem żyć

Aa, aaa kołysankę śpiewam Ci
Tak cichutko,abyś pięknie śnił
A ha, ha haha kołysankę Ci gram
Posłuchaj jej razem ze mną

I wzruszenia słodki ból jak marzenia w duszy tul
Odpłyń razem z nimi dzisiaj jeszcze raz
Ja dotykiem czułych słów w niemym bezruchu moich ust
Otulę Cię ciepłem abyś zasnął już

Aa, aaa kołysankę śpiewam Ci
Tak cichutko, abyś pięknie śnił
Aa, aaa kołysankę Ci gram
Posłuchaj jej razem ze mną

Jutro znów jak dziś obudzisz ze mną się
Razem zaczniemy nowy lepszy dzień...chcesz?
Ja uśmiechem swym powitam oczy Twe
Abyś mógł radośniej zacząć nowy dzień

Aa, aaa kołysankę śpiewam Ci
Tak cichutko, abyś pięknie śnił
A ha, ha haha kołysankę Ci gram
Posłuchaj jej razem ze mną

Zamknęłam Cię w kropelkach moich łez
Abyś trwał tak ze mną na dobre i złe
Czasem zjawiasz się w kącikach moich warg
Zostań jeszcze małą chwilkę proszę zostań taaaam

Aa, aaa kołysankę śpiewam Ci
Tak cichutko, abyś pięknie śnił
Aa, aaa kołysankę Ci gram
Posłuchaj jej razem ze mną

Dobranoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz