Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 18 stycznia 2014

Mieczysław Święcicki - Ach te cyganki


Przed wojną byłem w Moskwie z interesem
Tam rubla był mi winien dłużnik moj
I tam też zakochałem się z kretesem
Jak dawny policmajster i gieroj

Ref.
Ach te cyganki Sonia, Muroczka,
Natasza, Viera i Maniuroczka,
Ach te cyganki każda duroczka
Ale całują tego życzę wam co noc
Ach te cyganki życie bajką jest
Jeżeli śpiew i bałałajka jest
Ech wy cyganki zatańczymy raz
Zakurimy raz jak w dawnyj czas

W Warszawie to ja jestem stary głupiec
A pro pos, która mi buziaka da?
A w Moskwie to ja byłem ucharkupiec
Puszczałem się w prysiudy na ura

Ref.
Ach te cyganki Sonia, Muroczka....

słowa Andrzej Włast, muzyka Artur Gold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz