Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 30 września 2012

Krzysztof Dauszkiewicz - Nie śpiewam ministrom


Nie śpiewam ministrom gdy mają chęć
Zaprosić z gitarą do stołu
Ja grzecznie odmawiam dziękuję lecz
Nie cierpię za tłustych rosołów
Ministrom mówię cześć
Ministrom mówię cześć

Nie śpiewam partyjnym gdy mają zlot
I przyjdzie im chętka na żarty
Za małe tam stawki za dużo gry
Za bardzo zużyte są karty
Partyjnym mówię cześć
Partyjnym mówię cześć

Nie śpiewam związkowcom gdy idzie czas
Że trzeba zaśpiewać do strajku
Ja grzecznie odmawiam dziękuję lecz
I tak jest za dużo w nich grajków
Związkowcom mówię cześć
Związkowcom mówię cześć

Nie śpiewam dla wszystkich co myślą że
Są po to by inni śpiewali
Ja grzecznie odmawiam ja mówię cześć
I wyście mi tylko zostali
Ministrom mówię cześć
Ministrom mówię cześć
Partyjnym mówię cześć
Partyjnym mówię cześć
Związkowcom mówię cześć
Związkowcom mówię cześć
Ministrom mówię cześć
Ministrom mówię cześć
Partyjnym mówię cześć
Partyjnym mówię cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz