Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 5 listopada 2011

Tylko nic sobie nie obiecuj - Jolanta Ziarek


Ja już nie muszę
ja nic nie chcę
nic tak naprawdę
mi nie trzeba
ja z Tobą mogę
lecz pamiętaj
nie proś mnie o nic
nie nalegaj

Może pójdziemy...
może do mnie...
może do Ciebie...
obojętne...
może na kawę...
albo może...
może przez chwilę
będzie pięknie?

Tylko nic sobie nie obiecuj
nie onieśmiela mnie Twoja bliskość
nie robię planów, nawet małych
jutro to zbyt daleka przyszłość

Może kochałam wiele razy
raz może nawet do szaleństwa?
W sercu została tylko pustka
na jeszcze większą nie ma miejsca

Mnie już nie biorą
te westchnienia
te głupie wiosny
i księżyce
mam kiepskie nerwy,
złe nastroje
cóż, nie najlepiej
znoszę życie

Żyję zwyczajnie,
higienicznie
wreszcie donikąd
się nie spieszę
chcę resztę drogi
przejść spokojnie
nie chcę zbyt szybko
być na mecie

Tylko się nie łudź, że to poza,
że się w iskierkę nagle zmienię
daj sobie spokój, zrozum wreszcie
widzisz nie mnie lecz swe marzenie...
Dobrze więc chodźmy, lecz pamiętaj
gdy świt złudzenia Ci zabierze
odejdź i nie mów ani słowa
bo jeszcze w końcu Ci uwierzę...

słowa Andrzej Masłowski, muzyka Paweł Skorupko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz