Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 24 listopada 2011

Mieczysław Święcicki - Litość miej


Oczu Twych gwiazdy dwie,
czarujący ten wzrok,
Ukojenie mi śle i rozjaśnia mi mrok.
Za uśmiechu Twój czar
i pieszczotę Twych słów,
Życie oddać bym rad żeby z Tobą być znów.

Błagam Cię litość miej spełń marzenie,
Życie moje opromienisz Ty,
Ukojenie mi daj, skróć cierpienie,
Niech o szczęściu me spełnią się sny.

Błagam Cię litość miej, nie porzucaj mnie Ty,
Jednym słowem swym chciej ból ukoić i łzy,
Choć nie mówisz już nic,
lecz Twój uśmiech mi śle,
Cień nadziei, że życie Ty znów wrócisz mi.

Błagam Cię litość miej spełń marzenie,
Życie moje opromienisz Ty,
Ukojenie mi daj, skróć cierpienie,
Niech o szczęściu me spełnią się sny.

Ukojenie mi daj, skróć cierpienie,
Niech o szczęściu me spełnią się sny.

Romanse Wertyńskiego, płyta Żółty Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz