Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 12 listopada 2021

Jesteśmy - Grażyna Szapołowska & Kinior

 


Czerwcem jesteś w polnych makach Jesteś wiosną, latem, zimą Czasem, który był, bo minął Jesteś dzisiaj, będziesz jutro Zobacz, przyszłam - przytul, zrób to Jesteś prawdą, jesteś mitem Parną nocą tuż przez świtem. Jak ten motyl, zmieniasz w dotyk Czułe szepty, lotne ręce Potrąć skrzydłem albo więcej Skalecz wargi, bo bez skargi Wiem już, jak znieczulać ból Jesteś moja, Jesteś mój Tul w ramionach albo więcej Weź na zawsze głupie serce Przedzieliłaś/eś je na pół Jesteś moja, Jesteś mój Jesteś miła, w geście, czynach W dniu bez końca, co przemija Moje palce, które zwijasz W niecierpliwą gęstą sieć Proś do tańca w rytmie walca Mego ciała twoją część Jesteś światło niegasnące Jesteś kwiatem, co na łące Kwitnie jeden ... Na co więcej Gdy raz tylko płonie serce? Potrąć skrzydłem albo więcej Skalecz wargi, bo bez skargi Wiem już, jak znieczulać ból Jesteś moja, Jesteś mój Tul w ramionach albo więcej Weź na zawsze głupie serce Przedzieliłaś/eś je na pół. Jesteś moja, Jesteś mój .. Muzyka – Włodzimierz „Kinior” Kiniorski Słowa – Jan Nowicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz