Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 28 października 2012

Krystyna Tkacz - Dotyk


On się uśmiecha a ty dotykasz
On na mnie czeka a ty dotykasz
Więc nie dręcz się już aż wybiorę
To ty mnie masz, masz całą
On mnie ośmiela a ty dotykasz
On przepych rozsiewa a ty dotykasz
Więc nie na czasie
Wierna dłoń ciału
I serce me nie jest tak zimne
Jak się zdawało masz mnie
Na zawsze nie chcę wiele
Tylko dotknięcie twe czuć
Na swym ciele

Poszłam na kwietny targ
I kupiłam kwiaty dla ciebie ukochany
Poszłam na ptasi targ
I kupiłam ptaszka malutkiego ptaszka
Dla ciebie ukochany
Poszłam na targ żelazny
I kupiłam łańcuchy ciężkie kajdany
Dla ciebie ukochany
Wreszcie na targ niewolników
Poszłam szukałam i nie znalazłam
Ciebie ukochany

Masz mnie na zawsze
Nie chcę wiele
Tylko dotknięcie twe
Czuć na mym ciele
Nie dotykaj mnie
Nie dotykaj mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz