Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 24 września 2015

Piotr Woźniak "Tango Mortale"


Tak, byłem bezczelnie łasy na czucie.
Na kolory i ciekawy byłem czasu
Namiętności
Więc któregoś dnia wreszcie wszedłem
W szczelinę między światami
Tak chciałem
Choć to droga jedną stronę

Zapach i pamięć to jedno
Tamtego wieczora, w tamtym barze.
Dłoń w dłoni
Sukienka czerwona jak krew
Pot słony jak łzy

Zamieniłem wieczność na niepewność
Płaszcz na łyk gorącej kawy
Skrzydła
I tak były tylko od święta
Zapomniałem że były
Chciałem tylko w słońcu grzać twarz
Nie wiedziałem że ból w końcu naprawdę zaboli
Że kolory zbledną jak namiętność
A czas zacieśniać będzie
Uścisk strachu

Zapach i pamięć to jedno
Tamtego wieczora, w tamtym barze
Dłoń w dłoni
Sukienka czerwona jak krew
Sukienka jak krew
Pot słony jak łzy

Siedzę na progu między światem a światem
Pode mną szczelina
Ileś tam pięter w dół
Macham nogami

muz. Piotr Woźniak, sł. Agnieszka Łomnicka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz