Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 16 marca 2013

Anna German - "Prośba do Charona"


Nie, nie lękam się Charonie
Weź mnie z sobą
Tak troszeczkę drżą mi dłonie
Oto obol
Trochę głos mi drży nie szkodzi
To brak wprawy
Nie, nie lękam się twej łodzi
Ni przeprawy
Już więc płyńmy czasu szkoda
Hades czeka
Ach jak czarna jest ta woda
Czarna rzeka

Ref.
Niech utoną w niepamięci moje łzy
Niech pochłonie moją miłość rzeka Styks
Niech kamieniem na jej dnie
Spoczną pocałunki twe
Niech zapomnę, niech zapomnę
Żeś był ty
Wodo, wodo Styksowa spokój mi daj
Łodzi prowadź mnie prowadź
W podziemny kraj
Niech utoną w niepamięci moje łzy
Niech utonie w niepamięci cały świat
Niech zapomnę żeś był ty
Niech zapomnę

Jedną prośbę mam Charonie
Prośbę mała
Nic mu nie mów że mi dłonie lekko drżały
On pomyśli że to z żalu że pamiętam
Że z miłości złej umarłam odepchnięta
A ja lękam się tej wody nie wiem czemu
Ach Charonie bądź tak dobry
Nic mu nie mów

Ref.
Niech utoną w niepamięci moje łzy
Niech pochłonie moją miłość rzeka Styks
Niech kamieniem na jej dnie
Spoczną pocałunki twe
Niech zapomnę, niech zapomnę
Żeś był ty
Wodo, wodo Styksowa spokój mi daj
Łodzi prowadź mnie prowadź
W podziemny kraj
Niech utoną w niepamięci moje łzy
Niech utonie w niepamięci cały świat
Niech zapomnę żeś był ty
Niech zapomnę

Muzyka: F. Leszczyńska Słowa:Wł. Kruczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz