Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 13 marca 2021

A jeśli... - Marian Opania

A jesli ja szewcem jestem, jak wielu,
statecznie robota sie trudze
I dbam tez by buty me doszly do celu
z ta mysla sie budze

A jesli to malo, za malo Ci jest
moj Panie Krolewski na Chmurze
- pamietaj, ze wzory z usmiechow i lez
na wlasnej garbuje skorze

A jesli to malo, za malo Ci jest
i mowisz, ze wiecej bys zdazyl
- pamietaj ze czynie dzwoneczki z mych lez
i nie spie, gdy stada spia juz.

A jesli artysta byc mi pozwala
Ten, co sie nie myli daremnie
Z materii najdrozszej obrazy ukladam
bo z Ciebie i ze mnie

A jesli Bog mysli, ze wiele mi dal
To bierze On forme za temat
Bo przeciez im piekniej i pekniej ja gram
tym bardziej milosci nie mam.

(A. Osiecka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz