Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 9 maja 2012

Tamara Kalinowska - Moja Madonna


Serwus Madonna
Skąd ja cię znam
Wciąż zamyślona
Wiecznie ta dal

Twe oczy dwie łzy
A łzy jak rzeka
Rzeka, Ty, czas
A czas ucieka

Taka znajoma
Jest twoja twarz
I takie polskie
Spojrzenie masz

Twe dłonie jak wosk
Piękne do końca
Tyle w nich trosk
Ciepłe jak słońca

A może już widziałem cię
Na plaży czy też w barze
A może tylko we śnie
Pośrodku marzeń

Czemu odjeżdżasz ekspresem w dal
Czemu nie żegnasz, ach jaki żal
Za jeden twój gest rzucę miliony
Patrz, otom jest, łajdak szalony

Nie czas na żale
Nie czas na ból
Ludzie szczęśliwi
Wracają z pól

Na Boga, a ja
Wracam samotny
Po tobie żal
W sercu stokrotny

Serwus Madonna
Skąd ja cię znam
Serwus Madonna
Skąd ja cię znam

słowa Wiesław Dymny, muzyka Tamara Kalinowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz