Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 7 kwietnia 2012

Andre Ochodlo - Melodia złudzeń


Wystarczy połączyć, wystarczy połączyć
powiedział jeden z was
pęknę ze śmiechu, pęknę ze śmiechu,
pękam cały czas.
Wystarczy pokochać, wystarczy pokochać
powiedział jakiś gość
pęknę ze śmiechu, pęknę ze śmiechu
nigdy nie mam dość.

Zagram Ci lepiej melodię złudzeń
jak sympatyczny kat,
słuchaj i ucz się melodii złudzeń
bo w takt się toczy świat,
bo tak się toczy świat.

Wielkie mosty są jak zwierzęta
oddychają ciężko we mgle.
Wielkie drogi są jak powrozy
one złączą ciebie i mnie.
Obce kraje są jak lodowce
one zgubią ciebie i mnie.
Zapłaczesz ty, zapłaczę ja
a Pan Bóg cha cha cha...
Wielkie mosty są jak zwierzęta
oddychają ciężko we mgle.
Wielkie drogi są jak powrozy
one złączą ciebie i mnie.
Obce kraje są jak lodowce
one zgubią ciebie i mnie.
Zapłaczesz ty, zapłaczę ja
a Pan Bóg cha cha cha...

Zagram Ci lepiej melodię złudzeń
jak sympatyczny kat,
słuchaj i ucz się melodii złudzeń
bo w takt się toczy świat,
bo tak się toczy świat.

słowa Agnieszka Osiecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz