Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 20 grudnia 2011

Czekałam na Ciebie Tysiąc lat- Ada Rusowicz.wmv


Czekałam na ciebie tysiąc lat
Byłam twą piastunką
Pasterką twoich trzód
Byłam twoją matką
I pierwszą dziewczyną
Obiecałeś dać mi rzekę
Która mnie pogrąży
Obiecałeś dać mi rzekę
Która mnie uniesie
Delikatną rzekę
Która mi oplecie ciało
Ziemię moich warg

Czekałam na ciebie tysiąc lat
Nosiłam cię w sercu
Czułam w swojej krwi
Byłam twą obawą
I pierwszym pragnieniem
Obiecałeś dać mi pnącze
Który mnie ogarnie
Obiecałeś dać mi pnącze
Który mnie nasyci
Delikatne morze
Co mnie kolebie sobą
I przeniknie mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz