Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 20 października 2020

Krzysztof Krawczyk - Horyzont [Official Lyric Video]

Wiem, trudno jest spoglądać wstecz
i bardzo trudno iść do przodu
każdego zmierzchu znika świat
w nicości gdzieś czeka do wschodu

Przesuwam w palcach serię zdjęć
dotykam tego czego już nie ma
więc teraz wstaję jeszcze raz
nie mam już nic, nic do stracenia

A teraz bardzo głośno wołam cię
niczego nie żal, nie oglądam się
z zysków i strat kiedyś rozliczę się
jeszcze nie dziś, jeszcze nie wołaj mnie

Horyzont wzywa za swój brzeg
do niego ciągle podążamy
jedyna droga, jeden cel
idziemy wciąż i wciąż czekamy

A teraz bardzo głośno wołam cię
niczego nie żal, nie oglądam się
z zysków i strat kiedyś rozliczę się

jeszcze nie dziś, jeszcze nie wołaj mnie
Horyzont wzywa za swój brzeg
do niego ciągle podążamy
jedyna droga, jeden cel
idziemy wciąż …

muzyka i słowa: Maciej Świtoński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz