Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 3 września 2020

Ucieknijmy - Stanisława Celińska


Co będzie z nami kochanie? Coraz trudniej być razem
Nie rozmawiamy ze sobą … I nie mamy już marzeń
Czy ciągle muszę zgadywać o czym myślisz, co czujesz?
Nie odpowiadasz, gdy pytam … jak mam Ciebie zrozumieć ?
Ucieknijmy daleko, dobry na to czas
Tam gdzie spokój i cisza, odnajdziemy nas …
Ty mnie a ja Tobie wyznamy wszystko
Ze słów co nas bolą, rozpalimy ognisko …
Do tamtych lat dzisiaj tęsknię, obcość nasza mnie boli
Byliśmy wtedy szczęśliwi w małym ciasnym pokoju
Może dni kilka nad wodą, nam przypomni jak było
Gdy byłam Twą panną młodą i złe się nie zdarzyło …
Ucieknijmy …

nowy Album „Jesienna …” wydany w V 2020r.
Tekst – Stanisława Celińska ... Kompozytor, aranżer i producent – Maciej Muraszko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz