Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 15 lipca 2015

Sklep z Ptasimi Piórami - Podróż dookoła siebie


W swej podroży dookoła siebie
Jestem jaki jestem nie wiem
Czasem myślę że to chyba nie ja
Taki prostak egoista cham

W swej podroży dookoła siebie
Jesteś jaka jesteś nie wiem
Czasem myślę że cię przecież znam
Jesteś głupia nieprzytomnie zła

W swej podroży dookoła siebie
Jestem jaki jestem nie wiem
W swej podroży dookoła siebie
Jesteś jaka jesteś nie wiem

Tak naprawdę to inaczej jest
Tyle w tobie dobra ciepła wiesz
Czasem myślę ile szczęścia mam
W swej podróży dookoła siebie trwam

W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem
W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem

Czasem myślę taki prosty fakt
Kocham cię i ty mnie kochasz tyle lat
Czasem myślę taki prosty fakt
Kocham cię i ty mnie kochasz tyle lat

W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem
W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem

W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem
W swej podroży dookoła siebie
Dobrze nam czy źle już nie wiem

słowa: Kornelia Leoszewska, muzyka: Ryszard Leoszewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz