Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 13 maja 2015

Wojtek Gęsicki - Zimno


Hop siup, Hop siup

Zimno, zimno bo jest zima
A bez zimna zimy ni ma
Wciągasz kubrak i galotki
Ależ zimno Boże słodki

Zimno, zimno jak cholera
Nawet misiu się ubiera
Nawet foka pies ją ganiał
Nie nurkuje bez ubrania

Zimno, zimno więdną uszy
Sopel się pod nosem kruszy
Kret co w kopcu się barłożył
Dziś na grypę się rozłożył

Ref.
Nie, nie daj się choć mroźno wkoło
Skacz po śniegu skacz wesoło
Poskacz choć buty przymarzają
I podskoczyć ci nie dają

Zimno, zimno świat się zmienia
Na biegunie mrozu nie ma
Pan Eskimos z drinkiem w dłoni
Po słonecznej plaży goni

Zimno, zimno w nos dostałem
Zamarzniętym ptasim kałem
Wiatr mi zerwał czapę z głowy
Wepchnął w komin sąsiadowi

Zimno, zimno piec strajkuje
Węgla nie dowieźli zbóje
Zamiast tulić się do żony
Wciągam długie kalesony

Ref.
Nie, nie daj się choć mroźno wkoło...

Zimno, zimno mi szalenie
A miało być ocieplenie
Pomarańcze pod stolicą
Już mnie chyba nie zachwycą

Zimno, zimno śniegiem wali
Stachu soplem mi przywalił
Co postawię krok to fikam
To zimowa gimnastyka

Zimno, zimno i co z tego
Daj se luzu wiosennego
Choć na zewnątrz śniegiem wali
My skaczemy w ciepłej sali

Ref. X2
Nie, nie daj się choć mroźno wkoło...

Hop siup hop siup

słowa Marek Piotrowski, muzyka Wojtek Gęsicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz