Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 25 marca 2015

Nie jestem głupia - Maria Koterbska


On przybył do nas gdzieś z daleka
Za szczęściem mówił świat przebiegał
Za szczęściem gnał nie wiedząc gdzie
Choć nigdy mu nie było źle
Odziany był nad wyraz marnie
Tylko te oczy jak latarnie
Coś w nich paliło się na dnie
Gdy kiedyś raz zobaczył mnie

Włóczykij nicpoń szlifibruk
Jak on pomyśleć o mnie mógł
Nie jestem głupia
On dwie złotówki w kieszeni miał
A ze mną już się żenić chciał
Ach szkoda słów
Nie jestem głupia

Człek wart jest tyle ile ma
Naiwna mówię nie to nie ja
Nie jestem głupia
Nie tacy jak ty chcieli mnie
Więc idź stąd nie wysilaj się
Bo ie jestem głupia
Nie, nie , nie

Tak nagle ręce mu opadły
Policzki tylko mu pobladły
I spojrzał na mnie jeszcze raz
Lecz w oczach już ten płomień zgasł
Potem obrócił się na pięcie
Raz się obejrzał na zakręcie
A potem znów wydłużył krok
I od tej chwili minął rok

Łazęga hołysz pędziwiatr
Niech sobie wydeptuje świat
Nie jestem głupia
Złotówki dwie w kieszeni miał
A ze mną by się żenić chciał
Ach szkoda słów
Nie jestem głupia

Dziś wie że rację miałam ja
Ten uśmiech niech go sobie ma
Nie jestem głupia
I to co w oczach miał na dnie
Gdy patrzył na mnie, nie , o nie
Ja jestem głupia
Ach jaka głupia

Dziś wie że rację miałam ja
Ten uśmiech niech go sobie ma
Nie jestem głupia
I to co w oczach miał na dnie
Gdy patrzył na mnie, nie , o nie
Ja jestem głupia
Ach jaka ja jestem głupia
Ach jaka głupia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz