Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 18 grudnia 2014

Hania - Gdy Jest Mi Źle...

Gdy jest mi źle, gdy smutno, gdy wiary brak,
Lepszy czas, piękne dni , gdy marzeń nie starcza już mi...
Uciec chce od jutra beznadziei szary dzień, jak cień, nawet słońce przysłania mi.
Zawołam Cię, Panie Mój, przecież jesteś wiem...
zawsze ze mną byłeś, choć zapominam na chwilę, że...
Dajesz mi znów, to co potrzeba mi, zawsze tylko tyle, ile mogę znieść...
Zaufam Ci

Wybacz mi,  proszę Cie, wątpienia me...
Zapomnij znów, to co złe i prowadź, prowadź mnie
Napełniaj swym pokojem pośród fal i burz...
Ucisz lęk, osusz łzę proszę zostań ze mną już!
Bo ty przychodzisz jak sen, jak cudowny lek,
napełniasz znów mnie nowa nadzieją...
Jesteś ciszą, spokojem, ukojeniem mym, radością, wolnością, zmartwychwstaniem moim ! 
Jesteś TY !

Zawołam Cię Panie mój przecież jesteś, wiem...
Zawsze ze mną byłeś choć zapominam na chwile że...
Dajesz mi znów to, co potrzeba mi tylko tyle, ile mogę znieść...
Zaufam Ci
Bo ty przychodzisz jak sen,  jak cudowny lek
napełniasz znów mnie nadzieją...
Jesteś ciszą, spokojem, ukojeniem mym, radością, wolnością, zmartwychwstaniem moim ! 
Jesteś Ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz