Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 4 listopada 2014

Jan Danek - Zwiędłe liście


Wiatr zmiata liście zeschnięte na stos
Kiedy już jesień postrąca je z drzew
Smutku i wspomnień podobny jest los
I nic tu żal nie pomoże czy gniew
Wiatr zmiata liście zeschnięte na stos
Bo komu się zda taki liść
Tak samo prośby daremny głos
Gdyś powiedziała, że musisz już iść
I wiem że wiatr mroźny cię niesie
Jak liść jesienny co spadł
Lecz wiem że odnajdzie twój ślad
Ta piosenka sprzed wielu lat

Ref.:
Bo piosnka ta nam przypomina,
Że byłaś ty i byłem ja.
Odpowiedz mi, czyja to wina,
Że nadszedł kres pewnego dnia.
Powiedz mi, czy wiesz, gdzie przyczyna
Tych moich trosk i moich łez,
Może być, że jesień temu winna,
Że liści i serc ten sam los.

Liście zeschnięte rozgonił już wiatr,
Liście pożółkłe, któż o nie dziś dba,
Ty z nimi razem odszedłeś gdzieś w świat,
Tylko piosenka została i ja.
Wiosną do słońca liść każdy się pnie,
A potem już zwykły jest bieg,
Po lecie te liście z drzew jesień rwie
A zimą całunem okryje śnieg
I nikt kolejności tu nie zmieni
Że tak już jest dobrze wiem
Lecz musi odnaleźć twój ślad
Ta piosenka sprzed wielu lat

Ref.:
Bo piosnka ta nam przypomina,
Że byłaś ty i byłem ja.
Odpowiedz mi, czyja to wina,
Że nadszedł kres pewnego dnia.
Powiedz mi, czy wiesz, gdzie przyczyna
Tych moich trosk i moich łez,
Może być, że jesień temu winna,
Że liści i serc ten sam los.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz