Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 25 września 2014

Ewa Błaszczyk - Diament


Wsadzę sobie w pępek diament
i zatańczę taniec brzucha
zasłon sześć dla ciebie panie
dla twych oczu i dla dłoni

będę biec, abyś mnie gonił
będę śpiewać , abyś słuchał
aby głos mój brzmiał srebrzyście
jajka będę pić-surowe

laurowe splotę liście
włożę wieniec na twą głowę
będę czytać Joyce'a Prousta
i kucharskie mądre baśnie
będę czuwać kiedy zaśniesz
kiedy zaśniesz

będę kłamać tylko tyle
byś mnie miał, jaką wyśniłeś
będę kłamać słowem , ciałem
wsadzę sobie w pępek diament

będę mieć czerwone usta
byś mnie miał jaką wyśniłeś
będę kłamać słowem, ciałem
wsadzę sobie w pępek diament

będę mieć czerwone usta
będę kłamać słowem ciałem
i zatańczę taniec brzucha
wsadzę sobie w pępek diament

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz