Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 2 listopada 2013

Lidia Stanisławska - Jest takie szczęście


Kiedy wieczory są deszczowe
Ulice błyszczą niespokojnie
Wtedy na przekór unoszę głowę
Przed siebie idę , jak najwolniej

Jest takie szczęście może wśród nocy
Co czeka na mnie na mojej drodze
Jest takie szczęście pod sennym niebem
Co jeszcze milczy , dobre i piękne

Jest takie szczęście , może już blisko
Może się skrada do mnie wśród ciszy
Jest takie szczęście co mi się śniło
Lecz wiem ,że kiedyś będzie prawdziwe

Wielu potrzeba będzie zdarzeń
By znaleźć Ciebie w obcym mieście
Wszystko się zmieni we mnie , dla mnie
Gdy wreszcie powiem Tobie : jesteś...

Jest takie szczęście , tu na tej Ziemi
Od Ciebie przyszło by mieszkać we mnie
Jest takie szczęście pod jasnym niebem
Gdy je znalazłam zostanie przy mnie...

słowa Anna Bernat, muzyka Leszek Bogdanowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz