Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 4 października 2013

katarzyna groniec - czas


Gdzie ja jestem
Boże
Gdzie jestem
Co straciłam
Co
Straciłam
Gdzie dziewczynka
Którą
Jeszcze
Wczoraj
Byłam

Co ze mną zrobił czas
Co ze mną zrobił czas
Co ze mną
Co ze mną
Co ze mną
Co ze mną
Czas

Co ja mówię
Boże
Co mówię
Słowa, słowa
Słowa
Gdzie zniknęły
Tkliwe
Czułe
Były tutaj
Wczoraj

Co z nimi zrobił czas...

Cisza
Cisza
Miły
Między nami
A wczoraj
Jeszcze wczoraj
Mówiliśmy
Tyloma językami

Co z nami zrobił czas...

Czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz