Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 11 lipca 2013

Musisz mnie kochać - Łucja Prus


Nie potrzeba nam wielkich słów
I przyrzeczeń nie trzeba żadnych
Jesteś tutaj więc w oczy mi powiesz
Bo tylko to jest ważne że

Musisz mnie kochać to jedno wiem
Musisz mnie kochać czy chcesz czy nie
Może to dziwne śmieszne naiwne
Lecz tylko tego chcę

To nie ważne co się później stanie
Jaką drogę wyznaczy nam los
Żaden bunt tu nie pomorze na nic
Więc już się nie broń nie broń się i już

Musisz mnie kochać sam o tym wiesz
Musisz mnie kochać czy chcesz czy nie
W spojrzeniach ciszy przez całe życie
Musisz mnie kochać musisz mnie kochać
Musisz kochać mnie

Wszystko może się skończyć dziś
Niebo ziemia nieważne wcale
Ja od ludzi nie żądam nic
Niczego nie chcę ale ty

Musisz mnie kochać to jedno wiem
Musisz mnie kochać czy chcesz czy nie
Może to dziwne śmieszne naiwne
Lecz tylko tego chcę

To nie ważne co się później stanie
Jaką drogę wyznaczy nam los
Żaden bunt tu nie pomorze na nic
Więc już się nie broń nie broń się i już

Musisz mnie kochać sam o tym wiesz
Musisz mnie kochać czy chcesz czy nie
W spojrzeniach ciszy przez całe życie
Musisz mnie kochać musisz mnie kochać
Musisz kochać mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz