Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wiosną mi bądź - Pola Raksa i Bohdan Łazuka

Wiosną mi bądź
W nieprzychylne i mroźne dni
Piosnką mi bądź
Która w sercu cichutko brzmi
Bądź światłem mych nocy
Radością mych wszystkich chwil
By płynęły dni jak piękny film
Nasz wspólny film
Więc uśmiechem mi bądź
Który w dom mój na zawsze wszedł
Echem mi bądź
Co podwaja miłosny szept
Słonecznym promieniem
Co w dłonie daje się wziąć
Tym bądź miła ma
Tym mi na zawsze bądź

Wiosną mi bądź
W nieprzychylne i mroźne dni
Piosnką mi bądź
Która w sercu cichutko brzmi
Bądź światłem mych nocy
Radością mych wszystkich chwil
By płynęły dni jak piękny film
Nasz wspólny film
Więc uśmiechem mi bądź
Który w dom mój na zawsze wszedł
Echem mi bądź
Co podwaja miłosny szept
Słonecznym promieniem
Co w dłonie daje się wziąć
Tym bądź miły mój
Tym mi na zawsze bądź

Wiosną mi bądź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz